piątek, 20 stycznia 2017

Witaj W Swiecie LR


LR firma Niemiecka w 1985 r w miejscowości Ahlen w Westfalii powstało LR Health&Beauty Systems pod nazwa "LR International".Dzisiaj, w 30 lat później, LR jest jedna z wiodących firm sprzedaży bezpośredniej w Europie pod względem obrotu.Dowiedziałam się o firmie LR kilka miesięcy temu. Poznałam kilka osób które odchudzały się z LR i efekty są zdumiewające. Dlaczego? Ponieważ oni byli gotowi, chcieli zmienić swoje życie i swoje codzienne nawyki. 😊
Postanowiłam spróbować odchudzanie z LR ponieważ widzę w tym ogromny potencjał i ogromna grupę ludzi którzy schudli własnie z LR. Jestem dopiero w pierwszej fazie czyli kilka dni i muszę powiedzieć ze idzie mi bardzo dobrze. 😊 Do tego kilka dni temu rzuciłam palenie i moje samopoczucie jest REWELACYJNE ale o tym napisze w następnym poście 😊 jak można rzucić palenie i co mi pomogło.
Poznasz tu wspaniałych ludzi i ich niesamowite historie,możne to własnie one zmotywują cie do tego aby spróbować i zmotywować Cie do działania, możesz zadbać o swoje zdrowie i urodę oraz dodatkowo zarobić pieniądze.😊
Jest wiele firm na rynku które proponują wiele możliwości schudnięcia i tez kilku próbowałam 😊
Ostatnio miałam spotkanie z pewna Pania Ewa która zajmuje się LR już od kilku lat i to własnie ona wytłumaczyła mi na czym polegają wszystkie diety i dlaczego mało które działają długotrwale, albo pojawia się efekt jojo.😉
Każdy z nas chce być zdrowy i żyć długo, ale to wszystko jest uzależnione od tego jak jemy bo od tego wszystko się zaczyna. 


Zapraszam Cie serdecznie na niecodzienne, niezwykle mile, fascynujące a nawet intrygujące spotkanie ze mną by pokazać Tobie wiele możliwości jakie daje nam firm LR

- Skuteczne odchudzanie 
- Powrót do zdrowia 
- Pielęgnacja twarzy i ciała
- Kariera

Kontakt:
mail: somentelr@gmail.com
skype: justyna_filipkowska
kom: 730 818 165
Strona LR /https://www.lrworld.com/pl/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz