piątek, 20 stycznia 2017

Jak skutecznie rzucić palenie.



Opowiem wam moja historie z papierosami, ale z tego co wiem to u każdego zaczyna się tak samo. Jeden niewinny papieros w latach młodości. Potem okazjonalnie i tak już z górki.
Najgorszy nałóg jaki może być. Paliłam około 15 LAT z przerwami jak to własnie obliczyłam to mnie ciarki przeszły 15 LAT CODZIENNIE 20 PAPIEROSÓW!!!!!!!!!
Wielu z nas wpada w ta pułapkę bardzo łatwo, lecz to już nie takie proste żeby z niej wyjść. 
Rzucałam palenie kilka razy,  najdłużej nie paliłam rok i po roku był jeden stresujący dzień i JEDEN papieros na ODSTRESOWANIE!!!!!
Tak nam się wydaje ze papieros własnie jest po to aby nas odstresować, palimy bo lubimy, bo się nudzimy itp. 
Ja tez zawsze mówiłam ze lubię palić, ale w pewnym momencie to jest już nałóg tylko ty nie jesteś tego świadom i ja tez nie byłam. 
Najgorsze jest to ze każdy palacz zdaje sobie sprawę z tego jakie są konsekwencje palenia, ale każdy myśli ze akurat w jego przypadku będzie inaczej ze nie zachoruje na raka, miażdżyce tętnic ani na rozedmę płuc. 
Ja nie chciałam dłużej ryzykować i chciałam rzucić palenie ale jeszcze nie wiedziałam jak.
Któregoś dnia wpadłam do znajomej na pogaduchy i powiedziała mi o książce która pomogła jej rzucić palenie. 
Zamówiłam książkę w ten sam dzień, dostawa była po 2 dniach i zaczęłam czytać. 
Chyba nieświadomie przeciągałam to czytanie bo w momencie kiedy miałam usiąść do czytania coś było ważniejszego do zrobienia. U mnie trwało to około 3 tyg od momentu jak zaczęłam czytać do ostatniego papierosa 😃😃😃
Autor książki powtarza żeby nie rzucać palenia od razu tylko po przeczytaniu książki. Ja zapaliłam ostatniego papierosa na 150 stronie. Gdy go zapaliłam to wiedziałam ze to będzie ostatni papieros i powiedziałam sobie na głos ze to własnie Papieros jest winny moim bólom głowy, mojego stresu, starzejącej się skory i ze NIENAWIDZĘ PALIĆ!!!!!!! 
Nie pale kilka dni, nie liczę bo wiem ze rzuciłam na cale życie i nie wrócę do tego wiec nie muszę liczyć ile wytrzymałam bez palenia i na szczęście mnie nie ciągnie a jeżeli nawet mam jakieś przebłyski ze fajnie by było wyjść i zapalić jednego to zaraz powraca moment ostatniego papierosa i odchodzi chęć palenia. Niektórzy powiedzą ze do następnej okazji jak poczuje dym, tylko ja go czuje codziennie od swojego narzeczonego bo on dalej pali nałogowo. 
Myślę ze musimy sobie w głowie najpierw poprzestawiać jeżeli chodzi o palenie papierosów a ta książka w tym pomaga.

Prosta Metoda Jak Skutecznie Rzucic Palenie Allen Carr Eassyway

Zycze wam milej lektury i  trzymam kciuki za Wasz Sukces.
Przypomnij sobie moment w którym pierwszy raz zapaliłeś papierosa i pomyśl czy jeżeli mógłbyś wrócić czas do tamtego momentu tylko z ta różnicą ze jesteś świadom tego co się stanie po zapaleniu tego JEDNEGO PAPIEROSA, to jaka była by twoja decyzja?  😊

Zycie jest piękne bez palenia 😊

W następnym poście napisze o Szyszynce 😊 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzucanie palenia wbrew pozorom nie jest takie ciężkie. Ja zdecydowałam się zastosować metodę https://allencarr.pl która okazała się bardzo skuteczna i z powodzeniem zaprzestałam palić. Mogę ją polecać każdemu, gdyż wiem jak brak silnej woli nie pomaga w tej decyzji.

    OdpowiedzUsuń